Showing posts with label monsters. Show all posts
Showing posts with label monsters. Show all posts

Sunday, July 1, 2012

:'(

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

dah lama rasenya x bebel panjang2 dalam ni. tataw la, macam dah hilang rase nak hupdate cte. ceyh, macam la sebelum ni bebel panjang pon. -.-

fuh, esk officially nya habis final tahun 1 dentistry. hari ni habis written final microb. esok oral plk. fuh sebulan lebih exam, kepala macam dah nak meletup.

tataw la tapi tadi rase bengang sikit bile jawab microb. dah la banyak yang lupe. padahal ingat je benda tu kat muka surat mana. terbayang dalam kepala. tpi yang kecik bawah tu langsung lupe. Ya Allah ~ tambah lagi saiko ngn orang yang keluar awal. apesal la diorang boleh jawab smooth je tapi aku ? -.- tercungap2 jugak la tadi.

antara orang last jugak la kua dewan. bengang kat makcik makcik yang jaga exam tu. patutnya exam 3 jam. 10.30-1.30. tapi sebab semua orang kuar awal, makcik tu suh kua awal jugak. `Aiwah, please finish your exam` ade lah berpuluh2 kali jugak makcik tu cakap mcm tu. sape tak pressure. nak pk pon memang x kua la kan. rase bengang gila sampai terzahir kat muka. haha. tapi siyes makcik, saya rase bengang tadi. patutnya  lagi sejam tu hak saya. makcik takde hak nak suh saya hantar awal hanya sebab makcik nak balik awal. ~!@#$%^&*(*&^%$#@!

astaghfirullah, mungkin sebenarnya saya bengang ngn diri sendiri tapi saya melempiaskan amarah tu kat makcik. salah sape yang tak study awal awal ? okay, mungkin ade hikmahnya.

Ya Allah, bantu aku untuk merasai manisnya nikmat bertawakkal kepadaMu. Ya Allah, bantu aku untuk kuat menerima ape sahaja natijahnya nanti. mungkin tahun ni pengajaran untuk aku terus berusaha dari awal tahun lepas tu istiqamah jangan separuh jalan je.

dah la nak2 habis exam baru tahu benda penting ni. PCT post kat FB
lagi la rase nak menjerit

Berkenaan dengan sistem peperiksaan dari Tahun Prapergigian sehingga Tahun 3, jika tidak lulus 3 subjek semasa di durr awwal, tidak dibenarkan untuk durr thani dan dikehendaki mengulang tahun dengan subjek tersebut.

Jika 2 subjek sahaja tidak lulus semasa durr awwal, dibenarkan untuk durr thani, dan hendaklah lulus kedua-duanya untuk membolehkan naik tahun.

Carry paper’ tidak dibenarkan.

Tarikh keluar keputusan dan tarikh durr thani masih belum diputuskan pihak fakulti.
Yuran perlu dijelaskan untuk membolehkan keputusan peperiksaan dikeluarkan.



lagi la rase nak menjerit -.-

p/s : maap kawan kawan tadi saya diam je kat al-baik :'\

Monday, June 25, 2012

home to the sick !

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

*Mans of my life*

*king of my heart*

*Queen of my heart*


*oh I miss this*

nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik

homesick !
amat.

Allah, jagakan mereka untuk aku. :'(

dahlamatakkuarairmata. oh please, nak balik ! 6 exams in a week really kill me

Thursday, May 31, 2012

mental breakdown -.-

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

pernah rase macam kena panggang tak ? well, I`m experiencing it nawwwww. panas gila wa cakap lu. mohon bilik gue dilengkapi dengan sebanyak2 penyaman udara yang boleh. wa terpaksa bangun pada kul 10.09 malam setelah tdo pada jam 9.15 malam. ini semua gara-gara kepanasan tahap melampau-lampau yang gue rasekan malam ini.

gue dah bukak kipas paling max, gue dah bukak tingkap bilik gue, gue dah campak selimut gue, gue dah pakai baju kelawar, gue dah buat macam-macam. tapi gue tetap rase panas malam ni T_T gue tdo awal sebab gue nak bangun kul 11.45 sebab gue tak boleh nak study. panas sangat. at least kalau gue bangun tengah2 malam, rase la sejuk sikit. tapi malam ni gue terpakse bangun dan terus menjerit hinggakan seisi rumah gue terkejut dengan jeritan gue yang macam orang tak berape nk betul sangat gara-gara gue tensen gue nak tdo. dan jugak disebabkan kepanasan yang gue alami ini. semuanya bercampur aduk menjadi satu. gue nak tdo. gue ngantuk.

solusinya, gue terpakse membenamkan diri gue dalam bath tub tengah tengah malam buta ni. tahniah. dan sekarang gue rase agak okay sedikit berbanding tadi. 

tataw la gue berjaya habiskan ke tak baca buku physio yang banyak ini. kira2 8 buah buku semua sekali ye. gue kire2 semua sekali wa harus menghabiskan sekurang2 nya 600 muka surat sebelum gue masuk exam sabtu ni. dan gue rase macam nak explode dah ni. 

depress depress depress -.-

ni gue rase macam nak terbang balik mesia je ni. moga wish gue nak private jet dikabulkan. #kemerepekanyangmerepek#

kenapa la bulan may bukan 32 hari ? oh tidak esok dah bukan june T__T

mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis. sabar ye anis syahirah T__T

Thursday, January 19, 2012

monstersss. rawrr !

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

I`m in the middle of the monsters yet I`m happily onlining. Buku malas nak bukak. Ye la sebabnya tadi baru habis Dental Material. Ok, frankly speaking banyak jugak yang tak dapat jawab tadi. Geram la jugak kat diri kenapa la tak ingat. haish. The next monster is physiology with the 4 books.

BLOOD
AUTONOMIC NERVOUS SYSTEM
CENTRAL NERVOUS SYSTEM
RESPIRATION

Fuh, sape cakap amik Medic je yang susah. Dentistry pon susah jugak laa. 7 subjek dalam masa 11 hari. Ada 3 subjek berturut-turut without gap. Jadual gila membunuh kot. huuu. Rabbuna yusahhilna. 3 down 4 to go ! woot woot. Lepas tu kia boleh joli habes-habes. Jalan satu mesir. Ye la, nak gi overseas x mampu. uhuk. *tade rezeki lagi nak jejak Tanah Haram * InsyaAllah satu hari nanti. Amin. 

Ramai kot budak2 kelas travel overseas winterbreak ni. ada jugak yang balik Malaysia. Wah, mencabar iman betol. Nak balik jugak tapi kalau balik, lagi homesick kot sbbnya sekejap je dua minggu tu. :( Tunggu bulan 7 nanti la ye, Anis Syahirah.

Ni haa, bole h plk ye seminggu sebelum exam, p berjoli kat Alex. Bukan ape, kebetulan Metot nak p Alex. Ikot la dia sekali. Lagi pon dah janji dengan Faa nk1 p jumpa dia.Tumpang la satu malam kat umah Faa. tetiba jadi malas nk tulis. Let the pictures do their work okay ?

I`m having a lot of fun there. Thanks to those for made my days and the best hospitality ever. I love you guyssssssss ! Touching habis la. Rase macam menyusahkan korang la plk sepanjang kat Alex tu. wuuu. Thanks for the keychain and the egg toast :)

p/s : Bak kat Faa, this is so sweeet Im gonna dieee !! :DD