Thursday, May 31, 2012

mental breakdown -.-

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

pernah rase macam kena panggang tak ? well, I`m experiencing it nawwwww. panas gila wa cakap lu. mohon bilik gue dilengkapi dengan sebanyak2 penyaman udara yang boleh. wa terpaksa bangun pada kul 10.09 malam setelah tdo pada jam 9.15 malam. ini semua gara-gara kepanasan tahap melampau-lampau yang gue rasekan malam ini.

gue dah bukak kipas paling max, gue dah bukak tingkap bilik gue, gue dah campak selimut gue, gue dah pakai baju kelawar, gue dah buat macam-macam. tapi gue tetap rase panas malam ni T_T gue tdo awal sebab gue nak bangun kul 11.45 sebab gue tak boleh nak study. panas sangat. at least kalau gue bangun tengah2 malam, rase la sejuk sikit. tapi malam ni gue terpakse bangun dan terus menjerit hinggakan seisi rumah gue terkejut dengan jeritan gue yang macam orang tak berape nk betul sangat gara-gara gue tensen gue nak tdo. dan jugak disebabkan kepanasan yang gue alami ini. semuanya bercampur aduk menjadi satu. gue nak tdo. gue ngantuk.

solusinya, gue terpakse membenamkan diri gue dalam bath tub tengah tengah malam buta ni. tahniah. dan sekarang gue rase agak okay sedikit berbanding tadi. 

tataw la gue berjaya habiskan ke tak baca buku physio yang banyak ini. kira2 8 buah buku semua sekali ye. gue kire2 semua sekali wa harus menghabiskan sekurang2 nya 600 muka surat sebelum gue masuk exam sabtu ni. dan gue rase macam nak explode dah ni. 

depress depress depress -.-

ni gue rase macam nak terbang balik mesia je ni. moga wish gue nak private jet dikabulkan. #kemerepekanyangmerepek#

kenapa la bulan may bukan 32 hari ? oh tidak esok dah bukan june T__T

mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis. sabar ye anis syahirah T__T

No comments: