Showing posts with label homesick. Show all posts
Showing posts with label homesick. Show all posts

Friday, February 8, 2013

malas sangat.

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

dan esok kelas.

paham tak rasa kemalasan yang teramat sangat ?
paham tak ???!!
tolong la paham

ni la padahnya dah lama tak g kelas.
ye la. 2 miggu exam. 2 minggu winter break
sebulan tak g kelas, sebulan x wat labwork.
tu yang susah gle nak start balik ni. 
-.-'

nak cuti lagi.
taknak pk ape2.

back to normal life.
daily routine.
bgn pg, sarapan *kalau rajin* pegi kelas, lab, makan, balik rumah, tdo.
ulang la benda sama selama 5 hari.
ok boringnya. 
haha

sem 2 tahun 3.
pastinya lebih mencabar, lebih stress.
mohon aku kuat. 
x start sem pn dah macam ape je ni. 
T__T







waa, x leh upload byk2 gamba.
nti laaaagi la homesick.
ni la payahnya balik masa winter break.
HOMESICK TAK DAN DAN.
lempang diri sndri cepat

Monday, October 15, 2012

it is too late

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

kenapa eh lately selalu sangat terdetik dalam hati macam menyesal je datang sini. T__T nak menyesal pon dah terlambat dah kakak oi. dah 3 tahun dah dok sini. kalau nak menyesal, menyesal tahun pre dental dulu. tu aku boleh terima. oh kenapa ?

sering kali terdetik, kalau aku x terima datang mesir, mesti aku study kat usim. dentistry jugak. facilities tip top. senang nak communicate. ye la cakap bahasa melayu. senang nak cari gigi, dekat ngn family and friends. masuk tahun 2 ni, most lecturer dah ajar dalam arab. sebab nya tahun depan dah clinical year. deals with patient. so arab mmg kena tip top. tapi aku ? hmmm. 

dari berpuluh2 patah perkataan lecturer tu, 2 3 4 5 6 patah je dapat tangkap maksudnya. oh pathetic gila. kalau pon aku paham, nak reply balik tu satu masalah bg aku. nangis 2 tangki. 

dulu orang cakap, aku pon cakap kat orang  ada la hikmahnya tu Allah campak kan kat Mesir. dulu aku mcm dah boleh nampak samar2. tp, hm nth kenapa mcm kabur balik. nyah kau setannnnnn  jahatnya ada perasaan mcm ni. astaghfirullah

padahal baru 2 minggu sampai mesir tp rase mcm dah 3 bulan sampai mesir. jadual dah makin pack. hari ni kul 8.30-5.30 without gap. daebakk. balik td energy lupus trus. haha. amik kau guna perkataan lupus. bangga cikgu bm aku. siyesli letih gila perut masuk angin, dada pulak sakit. jangan la sakit tu dtg lagi. eleh mcm la serious sangat penyakit konon. haha

tengok la jadual ni. mau pengsan hari sabtu ngn isnin balik maghrib. -.-


Monday, June 25, 2012

home to the sick !

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

*Mans of my life*

*king of my heart*

*Queen of my heart*


*oh I miss this*

nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik nak balik

homesick !
amat.

Allah, jagakan mereka untuk aku. :'(

dahlamatakkuarairmata. oh please, nak balik ! 6 exams in a week really kill me

Friday, February 24, 2012

home to the sick

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

I wanna go homeeeeeeeeeee ! Aaaaa, homesick homesick homesick. Exam final nth bila habis. Nak book tiket pon mcm serba salah. Cepat la Julyyy. Can we skip March, April, May and June ?

Nak balik rumah. Nak jumpa ramai orang. Nak peluk semua orang. Nak makan macam macam,

satay baung
mihun maa
nasik ayam mak
nasik dagang tok ma
mihun sup mak
kfc mesia
sizzling kb mall
char kue teow tesco
tomyam kahfi
masing-masing
cool blog
nugget tempura ramly
ayam goreng ayamas
choc indulgence secret recipe
kek muhibah pon boleyy.

waiting list byk lagi tapi x larat nk tulis. I need all those right now. Stresssssssssssssssss !!

Kadang-kadang letih dengan persekitaran. Nak lari dari Tanta, dah lari dah. Alex ke Cairo ke x jadi jugak. So kesimpulannya, kena lari balik Malaysiaaa ! Oh, nak terguling-guling nak balik rumahh. 

Home is where my heart is.

kang ada yang leleh tak pasal-pasal tengok gamba ni







I want them so badly pleaseee ! Give me them.

Ya Allah, aku serahkan mereka dalam jagaan Kau, Ya Allah :'(

p/s : thnks fr calling from that distant. :)