Monday, October 15, 2012

it is too late

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

kenapa eh lately selalu sangat terdetik dalam hati macam menyesal je datang sini. T__T nak menyesal pon dah terlambat dah kakak oi. dah 3 tahun dah dok sini. kalau nak menyesal, menyesal tahun pre dental dulu. tu aku boleh terima. oh kenapa ?

sering kali terdetik, kalau aku x terima datang mesir, mesti aku study kat usim. dentistry jugak. facilities tip top. senang nak communicate. ye la cakap bahasa melayu. senang nak cari gigi, dekat ngn family and friends. masuk tahun 2 ni, most lecturer dah ajar dalam arab. sebab nya tahun depan dah clinical year. deals with patient. so arab mmg kena tip top. tapi aku ? hmmm. 

dari berpuluh2 patah perkataan lecturer tu, 2 3 4 5 6 patah je dapat tangkap maksudnya. oh pathetic gila. kalau pon aku paham, nak reply balik tu satu masalah bg aku. nangis 2 tangki. 

dulu orang cakap, aku pon cakap kat orang  ada la hikmahnya tu Allah campak kan kat Mesir. dulu aku mcm dah boleh nampak samar2. tp, hm nth kenapa mcm kabur balik. nyah kau setannnnnn  jahatnya ada perasaan mcm ni. astaghfirullah

padahal baru 2 minggu sampai mesir tp rase mcm dah 3 bulan sampai mesir. jadual dah makin pack. hari ni kul 8.30-5.30 without gap. daebakk. balik td energy lupus trus. haha. amik kau guna perkataan lupus. bangga cikgu bm aku. siyesli letih gila perut masuk angin, dada pulak sakit. jangan la sakit tu dtg lagi. eleh mcm la serious sangat penyakit konon. haha

tengok la jadual ni. mau pengsan hari sabtu ngn isnin balik maghrib. -.-


No comments: