Thursday, October 11, 2012

wuwuwuuw ubat dan aku

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

haish, nak cakap aku takut ubat takde la sangat. pura2 taknak makan je sebab taknak jadi dependent ngn ubat. haha poyo gile. tablet takpe lagi boleh telan. yang aku lemah ni ubat air. wuwuuwuww sentap mak kauuuu. sentap lidah aku. taknak telan tak nak telan. boleh rase burning sensation ok dalam tekak tu.

doc suh makan 3 kali sehari selama 5 hari. tapi aku telan sekali sehari tataw dah bape hari. 3 la kot. haha. teruk gilaa. ape punya x berdisiplin laaaaa. T__T

aaaaaaaa, nak galaxy note. nak galaxy note. tapi sadly tgh pokai. sangat T__T sumpah tak tipu. nak makan pon kena berkira skrg ni. haha sadis sangat oooo

i want thisssss !!

and i wanna go home. haha homesick x dan dan

No comments: