Sunday, September 30, 2012

ukhuwah

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

rase terpukul dengan kata-kata fahmi dalam belog beliau.
hmm.

ukhuwwah kita ini akan diuji. 
Mungkin kita akan lupa sesama kita, mungkin kita akan tak ambil berat akan sesama kita dalam 2 atau 3 tahun dari sekarang. 
Masa itu baru sahabat-sahabat akan sedar atas dasar apa pegangan ukhuwwah yang sahabat-sahabat bina dalam hati sahabat-sahabat. 
Andai yang ditanam itu benih cendawan, pasti kan tumbuh cendawan di kemudian hari.
Andai di hati itu ukhuwwah nya kerna Allah, maka bertemu dan berpisah kita jua kerana Allah.
 sebetulnya, rasa marah aku mmg dah lama hilang. cumanya ego aku yang menyebabkan bnda ni jd berlarutan. ohh ego yang tinggi haruslah dihapuskan dengan segera.

sebetulnya juga, aku rindu dia. ekceli bukan marah pon cuma terkilan. terkilan sangat sumpah tak tipu. nth la mungkin salah aku. atau mungkin jugak salah masa dan keadaan ?

berbaloi ke kau nak gadaikan 14 years-old-friendship gara2 ego kau yang tak bertempat tu ?

and now, aku rase awkward. awkward sangat.

kau pk la budak. besar dah. dah boleh pk sndri.

No comments: