Sunday, January 20, 2013

retainer dan sakit !

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful



ini namanya retainer.
perlu dipakai seusai pendakap gigi dibukak.
benda alah ni la yang aku g amik semalam.
berjam2 tunggu. 
sampai mansoura kul 4. kul 8 baru dapat. 
grrr
deal ngn arab mmg macam ni.
nak tak nak kena jugak amik sebab sat g dah balik mesia.
yeayyyy !!
cant wait.
may He bless this journey back home.

aku lebih rela pakai braces dari retainer. 
sakit waa cakap luuu.
dah la x leh nk cakap ngn betul
sobs.
dah macam orang cacat pulak bila dengar aku cakap.
ok, boleh rasa acrylic dalam mulut.

dan, aku kena pakai benda alah ni 12 jam sehari.
ulang suara, 12 jammmm !!
setengah hari dah tu.
mybe 6 months-1 year.

dengan sakit mcm ni, macam mana la aku nak istiqomah pakai ni ?
ada sape2 tak nak volunteer pesan kat aku malam2 suh pakai ?
cing cing.
haha

alahh, 2 minggu je pon. ape la sangat nak dibandingkan dengan 3 minggu kat italy kan.
ihik.

p/s : take care la awe 2 minggu kat mesir nu. behave2 :p

No comments: