Saturday, January 21, 2012

It suits me well

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

Baru je lepas exam physio sejam yang lepas. And it was !@#$%^&*()!@#$%^!!@#$%^&*)(*&^%$#@

I hate myself for today. Dah lama x rase nangis yang tak dapat ditahan. Tengah2 jalan pulak tu. Naseb baik la speck tu hitam. Tade orang pasan. Grrrrrr. Benci gilaa bila start rase macam ni. Rase nak benci diri sendiri dan orang lainnnnnnnnnnnnnnnnn. Tekanan tekanan tekanan. Nak lari kuar Tanta lagik T_______T

Saya blood group A+. 98.9 % fakta kat bawah ni betol :|

Mereka berdarah A adalah golongan yang pemalu tetapi mementingkan kesempurnaan dalam senyap. Mereka sangat bertimbang rasa terhadap orang lain dan tidak pandai menipu. Mereka setia dengan kawan dan rakan sekerja. Mereka boleh menjadi perahsia, kuat, tetapi jarang sekali berkongsi perasaan mereka. Mereka ini sukar dipuaskan dan serius dalam hidup.

Peribadi Asas:
Berhati hati dalam membuat keputusan, sentiasa memastikan sesuatu jelas melalui kontrak, terlalu mementingkan undang-undang sosial kehidupan.

Kadar Toleransi:
Toleransi tinggi dengan kerja-kerja fizikal dan berulang, tidak mampu menerima perubahan dengan mudah, hilang minat pada satu-satu hobi dengan mudah.

Bagaimana mereka melihat masa hadapan dan masa lampau:
Terlalu mencuba untuk melupakan masa lampau, sikap pesimis terhadap masa hadapan. *amik ko semua aku higlight*

Bagaimana mereka menggambarkan perasaan:
Boleh berpura-pura membuat muka tenang walaupun hakikatnya sedang marah, memerlukan masa yang lama untuk pulih jika dilukai, sensitif kepada pandangan orang lain.

Bagaimana mereka bekerja:
Menguruskan satu perkara sahaja dalam satu masa, membezakan antara kerja dan peribadi, sangat bertanggungjawab, terdorong untuk memilih hobi yang membantu mereka menenangkan perasaan.


p/s : Even the heroes have the right to bleed.

No comments: