Wednesday, January 18, 2012

18 January 2012


In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

It has been my second blog. Aku tataw kenapa aku buat blog baru ni. Blog lama masih ada tapi jarang update dan private after all. Sekali lagi aku tataw kenapa aku private kan blog itu. Mungkin hanya untuk luahan aku sahaja. Time time tengah emo, blog tu la jadi mangsa aku ye. huhu.

Setelah 4 bulan hilang nafsu untuk update blog, tetiba je rase nak ada blog balik. Ye la kan orang cakap, budak Medic/Dentistry mesti la kena ada blog sebagai journal. Bila dah grad nanti bole la tgok2 balik ape yang dah aku lalui selama 5 tahun jadi budak gigi. Tak yah tunggu sampai grad sangat la, tahun depan time time midterm pon bole tgok betapa sengsaranya time tgh jumpa monsters ni. hihi

Sebenarnya, lagi tade orang tahu blog ni lagi la seronok, sebabnya segan la ada orang baca apa yang dibebelkan, dan dimerapukan *fail teruk BM. So, to those who happen to read this blog, buat2 je ye tataw.

`Because I write what I feel`
Back to the introduction,

Anis Syahirah bt Mohd Hakimi .
19 20 years-old growing up girl .
Cik dentist-to-be in 4 years ahead , insyaAllah !

Till we meet again :)

No comments: