Friday, November 16, 2012

ujian.

In the Name of Allah the Most Gracious and Merciful

Allah Allah Allah.
lately banyak sangat dugaan Allah bg kat orang-orang sekeliling aku.
bermula dengan rakan-rakan aku yang ditangguhkan kejayaan mereka.
lepas tu dengan insiden ummu dan makmal tu.
dua hari lepas, gaza diserang israel laknatullah pada tahun baru hijrah T_T
latest, semalam, adik aku pulak diuji.

motor dia kena curik lagi.
untuk kali KEDUAAAAA.
T__T
dah la tengah SPM sekarang.
naseb baik takde paper.
kalau tak mesti takleh fokus. 
sape la yang bangang g curik tu.
wat macam harta benda sendiri pulak sesedap rasa sesuka hati tibai barang orang

sumpah jadi monyet baru tahu.
baru tergaru-garu ketiak sendiri -.-

mak aku cakap, memang tak boleh beli dah motor lepas ni.
adik aku cakap, memang taknak dah pon.,
nak naik basikal pulak.
dah tu siap nak pinjam basikal aqil lagi. (sepupu aku 10 tahun)
sebabnya esok aqil nak bersunat.
huhu
gudluck aqil.
jangan nangis nangis, `lelaki dan air mata` !!

mungkin jugak Allah nak tegur aku 
mungkin aku makin jauh dari Dia.
T__T

Allah Humma, Ya Muqallib Al-Quloob, Thabbit Qalbi ‘Alaa Deenik,
“O Turner of the hearts, make my heart firm upon Your Religion.”

No comments: